Stort udbud lokker kunder til ??

Stort udbud lokker kunder til, men det kan også gøre det svært for dem i købsbeslutningen.

Hvis du sælger noget til dine kunder, kender du sikkert til problemstillingen med at have et passende udbud i din butik, webshop eller anden handelsplads.

Nogen kan være nervøse for ikke at ramme alle og derfor fylde ‘butikken’ op med mange – og forskellige – varer. For eksempel åbner en ny restaurant i Kolding med et menukort med både “Sydindiske og mexicanske retter”.

Et stort udbud kan helt sikkert lokke kunder til. Men det kan også skræmme dem og gøre købsbeslutningen vanskelig. Måske endda så vanskelig at de ikke ikke køber noget alligevel.

Det handler denne video om. God fornøjelse!

Få mail når der er nyt​

Online-kursus i nudging og adfærdsdesign

Lær mere om adfærdsøkonomi

  • Cover til Hulemænd i habitter af Jens Balle

    Hulemænd i habitter – 3. udgave

    kr. 99,00kr. 199,00
    Vælg muligheder

Leder du efter noget specielt?

Andre blogs om nudge og adfærdsdesign

Black Friday: Knaphed sælger!

Det er nu den uge, mange af os frygter: Black Friday rammer! Desværre misforstår nogle virksomheder konceptet og lancerer Black Week eller Black November – måske de bare skulle gå…

Hotel med indbygget huskeleg

Tænk altid på om dit brugerdesign også er til gavn og glæde hos dine kunder. Jeg oplevede et hotel, der måske kunne spare på noget plastik, men til gengæld risikere…