Giv og du skal modtage

Reciprocation – giv og du skal modtage

Det kan være en god ide at give dine kunder noget gratis. Det kan nemlig gøre dem mere villige til at handle med dig.

Måske kender du Robert Cialdini? Han har skrevet bogen Influence, som beskriver 7 søjler, han mener er gode at bruge i salgsarbejdet. Det har han fundet ud af ved blandt andet at lade sig ansætte i virksomheder, og lære om deres salgsværktøjer/salgstricks i optræningen.

Du kender det måske fra webshops, hvor de måske sender en ekstra ting med, når du har handlet? Eller fra restauranter, hvor regningen ofte serveres med et par bolcher? Hør hvorfor de gør det:

Få mail når der er nyt​

Online-workshop i nudge og adfærdsdesign

Lær mere om adfærdsøkonomi

  • Cover til Hulemænd i habitter af Jens Balle

    Hulemænd i habitter – 3. udgave

    DKK 99,00DKK 149,00
    Vælg muligheder

Leder du efter noget specielt?

Andre blogs om nudge og adfærdsdesign