det gode kundemøde
Efter flere år med corona og hjemmearbejdspladser er det relevant at sætte fokus på mødet med vore kunder. Nogen har fået andre vaner – andet skal pudses af.
Et underholdende foredrag, der kan kombineres med workshop, hvor virksomheden får mulighed for dialog om hvordan møder vi kunderne.
På scenen
Det første indtryk påvirker automatisk kundens bevidsthed omkring din professionalisme og tillidvækkende kunnen.
Derfor er det vigtigt at klæde sig passende og have en venlig attitude med en imødekommende attitude.
Det er emnet i dette foredrag.
det gode kundemøde
Førstehåndsindtryk er vigtige, da de kan påvirke, hvordan andre opfatter os og vores professionalisme.
Adfærdsvidenskaben viser, at vi ofte træffer hurtige vurderinger og beslutninger baseret på vores intuition, også kendt som “System 1”. Dette kan føre til fejl i vores vurderinger og beslutninger, da vi ikke altid tager os tid til at overveje alle oplysninger og muligheder som man gør i “System 2”.
Det er vigtigt at være opmærksom på, hvordan andre kan opfatte dig.
Booke et gratis onlinemøde og hør mere om mulighederne
Tilbagemeldinger
Tilfredse deltagere i workshop
Mød Jens Balle på Google Meet og få svar på dine spørgsmål.
Det er gratis og uforpligtende!
Mødet afholdes via Google Meet – du får link til mødet efter bookning!